Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
A A A K
SmodBIP

Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania

Nie podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

N-M.II.056/56/2020

Więcbork, dnia 07.10.2020 r.


ZAPYTANIE OFERTOWE


Zamawiający prowadząc postępowanie w formie rozeznania cenowego zaprasza do składania ofert:

I. Zamawiający:
NOVUM-MED Sp. z o. o.
ul. Mickiewicza 26
89-410 Więcbork
NIP: 5040008967

II. Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania pod nazwą: „Podniesienie jakości świadczonych usług poprzez rozbudowę, przebudowę i doposażenie Szpitala Powiatowego im. dr A. Gacy i dr J. Łaskiego NZOZ w Więcborku” zgodnie z dokumentacją projektową (projekty wykonawcze), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz specyfikacjami technicznymi urządzeń i sprzętu wymagającego montażu, w pełnym zakresie robót budowlanych i budowlano – montażowych wykończeniowych, instalacji wewnętrznych wod. - kan., co, sieci elektrycznych i teletechnicznych, wentylacji, klimatyzacji, instalacji gazów medycznych, instalacji sygnalizacji pożaru.
Wartość zadania 3 058 387,02 zł brutto (słownie: trzy miliony pięćdziesiąt osiem tysięcy trzysta osiemdziesiąt siedem złotych 02/100) za całość robót budowlanych zleconych wykonawcy zadania.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy
i uczestnictwo w tym przekazaniu,
2) monitorowanie i kontrolowanie realizacji inwestycji pod względem technicznym, organizacyjnym i finansowym,
3) nadzór budowy w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego oraz udział w naradach zorganizowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę,
4) przyjmowanie faktur i dokumentów rozliczeniowych od wykonawcy, bieżąca kontrola
i zatwierdzanie faktur i dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym
i rachunkowym oraz przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie do 4-ch dni od daty przedłożenia,
5) raportowanie Zamawiającemu o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych
w formie pisemnej z dokumentacją fotograficzną,
6) nadzorowanie przygotowania materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie,
7) akceptacja rozliczeń rzeczowo-finansowych inwestycji,
8) udział w przekazaniu zrealizowanej budowy użytkownikowi,
9) przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym
w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji. Inspektor nadzoru potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację powykonawczą jak
i dokona ostatecznego odbioru obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie
z Wykonawcą. Inspektor nadzoru będzie także uczestniczył w przeglądach między gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek,
10) wykonanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady
fizyczne inwestycji,
11) nadzór nad usunięciem usterek i braków,
12) potwierdzenie rysunków wykonawczych opracowanych przez wykonawców.

III. Warunki stawiane przez Zamawiającego, które musi spełniać Wykonawca składający ofertę :
1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W związku z powyższym należy dostarczyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem decyzji nadającej uprawnienia
w n/w specjalnościach.
2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
- wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał min 2 nadzory inwestorskie na obiektach budowlanych dotyczących robót budowlanych o wartości 2 mln zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,
- dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane
i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie na podstawie art. 16 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) w specjalnościach : konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, wydane na podstawie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym zakresie, należące do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe;

IV. Termin realizacji: od podpisania umowy do 31.05.2022 r. łącznie z przygotowaniem całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji. Inspektor nadzoru potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz
z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację powykonawczą jak i dokona ostatecznego odbioru obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą. Inspektor nadzoru będzie także uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek,

V. Termin płatności: w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT.

VI. Tryb postepowania: art. 4 pkt 8. Ustawy PZP

VII. Kryterium oceny ofert
Cena – 100%


VIII. Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 13.10.2020 r. do godz. 12:00. na adres:
NOVUM-MED Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 26
89-410 Więcbork
Budynek „D”, pokój nr 5 (sekretariat)

lub skan oryginału dokumentów wysłać na adres e-mail: sekretariat@szpital-wiecbork.pl
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.


IX. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz
z ofertą:

1. Sporządzony przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia,- formularz ofertowy.
2. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres pełnomocnictwa).
3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków stawianych przez zamawiającego
w prowadzonym postępowaniu określone w pkt III:
a) wypełniony załącznik nr 4 – wykaz osób
b) wypełniony załącznik nr 5 – wykaz usług,
c) referencje należytego wykonania,
d) zobowiązanie podmiotu trzeciego,
e) kserokopia decyzji nadającej uprawnienia.
4. Odpis z właściwego rejestru (KRS) lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

X. Przesłanki odrzucenia oferty:
Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
1. wykonawca złoży ofertę niepodpisaną,
2. wykonawca złoży ofertę podpisaną przez osobę bez umocowania,
3. wykonawca nie załączy do oferty dokumentów, o których mowa w części X pkt. 1-4,

XI. Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,
2. Załącznik nr 2 - Projekt umowy,
3. Załącznik nr 3 - Klauzula informacyjna
4. Załącznik nr 4 – Wykaz osób
5. Załącznik nr 5 – Wykaz usług

XII. Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia prowadzonego postępowania bez podania przyczyny.

XIII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Iwona Kornowska tel. 52 3896 249, mob. 664 995 187 w godz. 7:30 do 15:00.


Opublikował: Szymon Grabinski
Publikacja dnia: 07.10.2020 22:32
Publikacja ostatniej zmiany: 15.10.2020 16:30
Dokument oglądany razy: 680
Nie podlega Ustawie