Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 16.11.2017 13:28, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: Usunięto błędnie przypisane pytania i odpowiedzi.

Usługa ubezpieczenia Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku prowadzonego przez NOVUM-MED Sp. z o.o.

Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości
poniżej 209 000 euro

PREZES
NOVUM-MED Sp. z o.o.
89-410 Więcbork
ul. Mickiewicza 26

informuje, że ogłoszono przetarg nieograniczony na :

Usługa ubezpieczenia Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku prowadzonego przez NOVUM-MED Sp. z o.o.

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.suprabrokers.pl

Wielkość lub zakres zamówienia: Usługa ubezpieczenia Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku prowadzonego przez NOVUM-MED Sp. z o.o.

_____________________________________________

Ogłoszenie BZP opublikowano w dniu 15.11.2017r. – dokumenty, zapytania do uzyskania pod adresem e-mail: centrala@suprabrokers.pl

Pytania i odpowiedzi /opublikowano 22.11.2017r./:

Dotyczy postępowania przetargowego na „Dostawę i montaż sprzętu i aparatury medycznej do Pracowni Endoskopii”.
Nr sprawy: PTG/5/2017
Do Zamawiającego wpłynęły poniższe pytania, na które udzielono następujących odpowiedzi:

PYTANIE 1
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 4 - § 2 ust. 1

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostawę sprzętu w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy?
Odp. Zamawiający wyraża zgodę.

PYTANIE 2
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 4 - § 5 ust. 5

Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o doprecyzowanie zapisu i nadanie mu poniższego brzmienia:
„Każdy czas naprawy gwarancyjnej powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas trwania tej naprawy, o ile przestój ten trwał powyżej 5 dni roboczych, z wyjątkiem sytuacji określonej w art. 581 § 1 kodeksu cywilnego”.
Odp. Nie wyrażamy zgody.

PYTANIE 3
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 4 - § 5 ust. 6 w powiązaniu z Załącznikiem nr 2, paramenty POZOSTAŁE, pkt. 5 (dla Zadania I i II)

Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o doprecyzowanie zapisu i nadanie mu poniższego brzmienia:
„W przypadku awarii zgłoszonej pisemnie za pomocą poczty elektronicznej na adres ….............. do godz. 15:00 dnia roboczego, w terminie 3 dni roboczych w miejscu awarii zostanie podjęte działanie serwisowe mające na celu uruchomienie sprzętu i doprowadzenie go do stanu sprzed awarii w ciągu następnych 48 godzin w dniu roboczym”.
Odp. Zamawiający wyraża zgodę na proponowany zapis.


PYTANIE 4
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 4 - § 5 ust. 7 w powiązaniu z Załącznikiem nr 2, paramenty POZOSTAŁE, pkt. 6 (dla Zadania I i II)

Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o doprecyzowanie zapisu i nadanie mu poniższego brzmienia:
„W przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie określonym w punkcie 6, na czas naprawy firma dostarczy nieodpłatnie sprzęt zastępczy spełniający parametry i funkcjonalność sprzętu, w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania informacji o awarii”.
Odp. Zamawiający wyraża zgodę na proponowany zapis.

PYTANIE 5
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 4 - § 5 ust. 8

Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o doprecyzowanie zapisu i nadanie mu poniższego brzmienia:
„W przypadku trzykrotnej naprawy tego samego istotnego zespołu lub podzespołu przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest wymienić zespół/podzespół na nowy, wolny od wad. […]”
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.

PYTANIE 6
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 4 - § 7 ust. 1 b)

Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o zmniejszenie kary umownej z 0,2 do 0,1%.
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.

PYTANIE 7
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 6 - § 7 ust. 1c)

Zwracamy się z prośbą o zmniejszenie wysokości kary umownej z 2% na 1%.
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.

PYTANIE 8
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 6 - § 7 ust. 1d)

Zwracamy się z prośbą o zmniejszenie wysokości kary umownej z 2% na 1%.
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.


PYTANIE 9
Dotyczy Załącznika nr 2, parametry POZOSTAŁE, pkt. 4 (dla Zadania I i II)

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na skrócenie okresu dostępności części zamiennych z 10 na 8 lat?
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.

PYTANIE 10
Dotyczy Załącznika nr 2, Zadanie I, pkt. 24

Czy Zamawiający oczekuje zaoferowania kleszczy jednorazowego czy wielorazowego użytku?
Odp. Oczekujemy kleszczy wielokrotnego użytku.

Opublikował: Szymon Grabinski
Publikacja dnia: 16.11.2017 13:28
Publikacja ostatniej zmiany: 22.11.2017 14:02
Dokument oglądany razy: 802
Podlega Ustawie