Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
A A A K
SmodBIP

Zapytanie o Doposażenie Pracowni Endoskopii Szpitala Powiatowego w Więcborku.

Nie podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Informacje o ogłoszeniu
Termin składania ofert do dnia 24-11-2017


Nazwa zamawiającego: NOVUM-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Numer ogłoszenia: 1068797
Status ogłoszenia: Aktualne
Miejsce i sposób składania ofert:
1. Oferty może być złożona :
1) elektronicznie na adres : sekretariat@szpital-wiecbork.pl
2) w wersji papierowej : NOVUM-MED Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork
2. Termin składania ofert upływa dnia 24.11.2017r. o godz. 12:00.
3. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data wpłynięcia oferty.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści pytania ofertowego

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę: sekretariat@szpital-wiecbork.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Sławomir Jaskulski , Iwona Kornowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia: 52/3896 249

Skrócony opis przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu i aparatury medycznej do Pracowni Endoskopii.


Kategoria ogłoszenia: Dostawy
Podkategoria ogłoszenia: Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: kujawsko-pomorskie Powiat: sępoleński Miejscowość: Więcbork

Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
W związku z realizacją projektu pt. „Doposażenie Pracowni Endoskopii Szpitala Powiatowego w Więcborku „ oraz obowiązkiem stosowania zasad konkurencyjności NOVUM-MED Sp. z o.o., składa zapytanie ofertowe dotyczące dostawy aparatury do Pracowni Endoskopii w ramach nr RPKP.06.01.01-04-0005/17 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną
i społeczną Poddziałania 6.1.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 - 2020


Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zapytania ofertowego jest dostawa z montażem gastroskopu i myjki ultradźwiękowej - specyfikacje - załącznik nr 2

Kod CPV:  33000000-0
Nazwa kodu CPV: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
Dodatkowe przedmioty zamówienia:
33168100-6 - gastroskop
33191000-5 - myjka ultradźwiękowa

Harmonogram realizacji zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy

Załączniki:
zapytanie ofertowe
projekt umowy
oświadczenie o braku powiązań
opis przedmiotu zamówienia
formularz oferty

Pytania i wyjaśnienia: Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Wiedza i doświadczenie: nie dotyczy
Potencjał techniczny:
nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia: nie dotyczy
Sytuacja ekonomiczna i finansowa: nie dotyczy
Dodatkowe warunki:
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy:
nie dotyczy

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:
Formularz ofertowy – zał. nr 1
Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 2
Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym – zał. nr 3
Pełnomocnictwo do działania w imieniu Sprzedawcy – jeśli dotyczy (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem).

Zamówienia uzupełniające: nie dotyczy

Ocena oferty:
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi
kryteriami oceny :
1.1. Cena – 90%
Maksymalną liczbę punktów (9) otrzyma Sprzedawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę za realizację zamówienia, natomiast pozostali Sprzedawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
1.2. okres gwarancji - 10%
Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która zdobędzie największą liczbę punktów obliczonych wg wzoru:
P =(Pc x 0,90) + (G x 0,10)
gdzie:
najniższa oferowana cena
Pc = --------------------------------------- x 10
cena porównywanej oferty
Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na oferowany sprzęt, za co otrzyma następującą liczbę punktów
- okres gwarancji 36 m-cy i więcej – 1 pkt.
- okres gwarancji min 24 m-ce ( zgodnie z wymogami w zapytaniu ) – 0 pkt.

ilość pkt. przyznana porównywanej ofercie
G = -------------------------------------------------------- x 10
największa przyznana ilość pkt.
2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
3. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował wyłącznie zasady i kryteria określone w niniejszym zapytaniu.
4. Dane do oceny ofert w ramach przyjętych kryteriów Sprzedawcy zobowiązani są zamieścić
w formularzu oferty oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dołączonym do oferty, który nie będzie podlegał uzupełnieniu.

Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Brak powiązań wykonawcy z zamawiającym weryfikowany będzie w oparciu o oświadczenie Sprzedawcy o braku powiązań. Sprzedawcy pozostający w powiązaniu z Zamawiającym zostaną wykluczeni z postępowania - załącznik nr 3 do zapytania.

Zamawiający (beneficjent)
Nazwa: NOVUM-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres:

89-410 Więcbork
kujawsko-pomorskie , sępoleński

Numer telefonu: 523896231
Fax: 523897263
NIP: 5040008967

Tytuł projektu: Doposażenie Pracowni Endoskopii Szpitala Powiatowego w Więcborku.
Numer projektu: RPKP.06.01.01-04-0005/17-00

Pytania i odpowiedzi /opublikowano 22.11.2017r./:

Dotyczy postępowania przetargowego na „Dostawę i montaż sprzętu i aparatury medycznej do Pracowni Endoskopii”.
Nr sprawy: PTG/5/2017
Do Zamawiającego wpłynęły poniższe pytania, na które udzielono następujących odpowiedzi:

PYTANIE 1
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 4 - § 2 ust. 1

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostawę sprzętu w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy?
Odp. Zamawiający wyraża zgodę.

PYTANIE 2
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 4 - § 5 ust. 5

Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o doprecyzowanie zapisu i nadanie mu poniższego brzmienia:
„Każdy czas naprawy gwarancyjnej powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas trwania tej naprawy, o ile przestój ten trwał powyżej 5 dni roboczych, z wyjątkiem sytuacji określonej w art. 581 § 1 kodeksu cywilnego”.
Odp. Nie wyrażamy zgody.

PYTANIE 3
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 4 - § 5 ust. 6 w powiązaniu z Załącznikiem nr 2, paramenty POZOSTAŁE, pkt. 5 (dla Zadania I i II)

Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o doprecyzowanie zapisu i nadanie mu poniższego brzmienia:
„W przypadku awarii zgłoszonej pisemnie za pomocą poczty elektronicznej na adres ….............. do godz. 15:00 dnia roboczego, w terminie 3 dni roboczych w miejscu awarii zostanie podjęte działanie serwisowe mające na celu uruchomienie sprzętu i doprowadzenie go do stanu sprzed awarii w ciągu następnych 48 godzin w dniu roboczym”.
Odp. Zamawiający wyraża zgodę na proponowany zapis.


PYTANIE 4
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 4 - § 5 ust. 7 w powiązaniu z Załącznikiem nr 2, paramenty POZOSTAŁE, pkt. 6 (dla Zadania I i II)

Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o doprecyzowanie zapisu i nadanie mu poniższego brzmienia:
„W przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie określonym w punkcie 6, na czas naprawy firma dostarczy nieodpłatnie sprzęt zastępczy spełniający parametry i funkcjonalność sprzętu, w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania informacji o awarii”.
Odp. Zamawiający wyraża zgodę na proponowany zapis.

PYTANIE 5
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 4 - § 5 ust. 8

Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o doprecyzowanie zapisu i nadanie mu poniższego brzmienia:
„W przypadku trzykrotnej naprawy tego samego istotnego zespołu lub podzespołu przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest wymienić zespół/podzespół na nowy, wolny od wad. […]”
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.

PYTANIE 6
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 4 - § 7 ust. 1 b)

Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o zmniejszenie kary umownej z 0,2 do 0,1%.
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.

PYTANIE 7
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 6 - § 7 ust. 1c)

Zwracamy się z prośbą o zmniejszenie wysokości kary umownej z 2% na 1%.
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.

PYTANIE 8
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 6 - § 7 ust. 1d)

Zwracamy się z prośbą o zmniejszenie wysokości kary umownej z 2% na 1%.
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.


PYTANIE 9
Dotyczy Załącznika nr 2, parametry POZOSTAŁE, pkt. 4 (dla Zadania I i II)

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na skrócenie okresu dostępności części zamiennych z 10 na 8 lat?
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.

PYTANIE 10
Dotyczy Załącznika nr 2, Zadanie I, pkt. 24

Czy Zamawiający oczekuje zaoferowania kleszczy jednorazowego czy wielorazowego użytku?
Odp. Oczekujemy kleszczy wielokrotnego użytku.


POWIADOMIENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wybranym wykonawcy

Opublikował: Szymon Grabinski
Publikacja dnia: 16.11.2017 13:17
Publikacja ostatniej zmiany: 27.11.2017 13:59
Dokument oglądany razy: 1248
Nie podlega Ustawie