Więcbork: Zakup i dostawa produktów leczniczych dla Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku
Numer ogłoszenia: 120437 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Novum-Med Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork, tel. 0-52 3896231, 3896237, faks 0-52 3897263.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa produktów leczniczych dla Szpitala Powiatowego NZOZ Więcborku.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakreu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów leczniczych zgodnie z wykazem zawartym w 4 ofertach częściowych , zwanych dalej Pakietami , stanowiącymi Załącznik nr 4 do SIWZ dla Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku. W związku ze specyfikacją przedmiotu zamówienia wymienione w pakietach leki można zastąpić lekami biorównoważnymi. Produkty lecznicze zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu muszą spełniać wymagania wynikające z ustawy dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z z 2010r. nr.107,poz. 679 z późn.zm. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ilościach i terminach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej lub większej niż określona w załączniku nr 4 ilości leków, w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia się jego zapotrzebowania do czasu osiągnięcia wartości wynagrodzenia określonego w ofercie. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń finansowych z tego tytułu..II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających nie.

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:< nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: nie dotyczy

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. USTAWY

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1.Podpisany i wypełniony formularz oferty - załącznik Nr 4. 2.Podpisany i wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 4 3. Jeżeli Wykonawca zamierza wykonać zamówienie z udziałem podwykonawców składa wypełnione i podpisane oświadczenie - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 4. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r. ( Dz.U.2010.107.679 z późn. zm.) 5. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu na oferowane produkty wszystkich wymaganych przepisami prawa dopuszczeń do obrotu i zobowiązaniu o przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego. 9.3.6. Do oferty w zakresie pakietu I - Leki różne należy załączyć płytę CD zawierającą wersję elektroniczną Formularza cenowego tożsamego z wersją pisemną. Formularz cenowy zapisany jest w formie Microsoft Excel - proszę o nie dokonywanie zmian formatu oraz zapisów w polach białych pod rygorem odrzucenia oferty. Wykonawcy mają obowiązek wypełnić wszystkie pola żółte. Płyta CD zawierająca wersję elektroniczną formularza cenowego musi być opisana wg wzoru i służy tylko do oceny złożonych ofert przez Komisję przetargową. Formularz cenowy - dostawa produktów leczniczych Nazwa Wykonawcy : Adres Wykonawcy :

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy : tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku : a) zmiana stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto , cena netto pozostanie bez zmian; b) zmian cen leków urzędowych, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen jak również dodania nowych leków a także skreślenia leków z wykazu leków objętych cenami urzędowymi których zmiana następuje z mocy prawa. Kwota podwyżki cen która następuje wskutek zmiany ceny urzędowej, nie może przekroczyć kwoty różnicy pomiędzy dotychczasową a nową ceną urzędową. Zmiana cen wymaga pisemnego potwierdzenia i obowiązuje od dnia wejścia w życie zmiany przepisu c) zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. d) w przypadku szczególnych okoliczności ( np. wstrzymania , wycofania produktów z obrotu lub innych) strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiedników objętych umową.Ewentualna zmiana cen ( zarówno w przypadku dostarczenia odpowiedników bądź tych samych preparatów - w przypadku braku na rynku odpowiedników ) odbywać się może za zgodą Zamawiającego, po dokładnym, pisemnym udokumentowaniu okoliczności, które wpłynęły na wzrost ceny danego produktu.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

    > http://bip.szpital-wiecbork.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem NOVUM-MED Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udział w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 09:00, miejsce: NOVUM-MED Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork. - sekretariat Zarządu / budynek D /.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leki różne

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet zawiera 724 pozycji leków, wartość zamówienia poniżej 200 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Płyny infuzyjne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa płynów infuzyjnych, wartość zamówienia poniżej 200 000 euro.

      <
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

      <
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.