Więcbork: Wykonanie remontu pomieszczeń Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku
Numer ogłoszenia: 64727 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Novum-Med Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork, tel. 0-52 3896231, 3896237, faks 0-52 3897263.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sal chorych nr 92; 93; 94; 95 i 96 Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku w zakresie : - wymiany stolarki drzwiowej, - wymiana posadzek na wykładzinę PCV typu tarket, - częściowa wymiana instalacji wod. - kan. wraz z osprzętem, - wymiana instalacji elektrycznej, przyzywowej i telefonicznej wraz z osprzętem, - wymiana glazury przy umywalkach, - cekolowanie i malowanie sufitów i ścian CPV : 45215140-0 - roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych. 2. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określają : a/ kosztorys nakładczy - zał. nr 4 b/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -stanowiąca załącznik zał. nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 3. Roboty remontowo-budowlane stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami prawa , z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, oraz z obowiązującymi normami. 4. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać Polskim Normom i posiadać stosowne atesty i dopuszczenia w tym do stosowania w obiektach służby zdrowia. 5. Prace budowlane będą realizowane w czynnym obiekcie i nie mogą utrudniać prawidłowej działalności Szpitala. Wykonawca we własnym zakresie winien odizolować front robót ( zabezpieczyć przed przedostawaniem się kurzu i innych zanieczyszczeń ) od pozostałych pomieszczeń . Roboty prowadzone mogą być codziennie w godzinach od 7:00 - do 21:00. 6. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną remontowanych pomieszczeń w celu zapoznania się ze stanem faktycznym. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia ewentualnych kosztów odbioru realizacji zadania np. ustalonych przez Sanepid, i inne. 8 Roboty ulegające zakryciu wymagają zgłoszenia do odbioru na bieżąco, poprzez wpis do dziennika budowy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do wywiezienia materiałów z rozbiórki na własny koszt a po zakończeniu robót zobowiązuje się uporządkować teren objęty remontem. 10. Po podpisaniu umowy w terminie 3 dni Wykonawca przygotuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram wykonania robót. 11. Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 36 miesięcy na wszystkie wykonane roboty budowlane, instalacyjneoraz na zamontowane urządzenia i osprzęty- okres gwarancji liczony od dnia zakończenia robót. Przetarg o wartości mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunek ten Zmawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się realizacją, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót w zakresie wykonania robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia o wartości, co najmniej 80 000 tys. zł brutto każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia) personelem kierowniczym we wszystkich branżach występujących w przedmiocie zamówienia, tj. ogólnobudowlanej oraz instalacyjnych: elektrycznej, wod.-kan., i posiada stosowne uprawnienia budowlane gwarantujące prawidłowe wykonanie robót opisanych w siwz

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiajacy wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 100 tys.zł. w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.formularz oferty, 2.wstępny harmonogram wykonania robót, 3. kosztorys ofertowy, 4. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.szpital-wiecbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NOVUM-MED Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 09:00, miejsce: NOVUM-MED Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork. - sekretariat Zarządu / budynek D /.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie