Więcbork: Świadczenie us
ug dezynfekcji i sterylizacji narzędzi, sprzętu medycznego, bieliz
y szpitalnej wraz z transportem N-M.ZP/U/6/2014
Numer ogłoszenia: 252259 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
<
>
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Novum-Med Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork, tel. 0-52 3896231, 3896237, faks 0-52 3897263.I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadcze ie usług dezynfekcji i sterylizacji narzędzi, sprzętu medycznego, bieli ny szpitalnej wraz z transportem N-M.ZP/U/6/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakre u zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usług w zakr sie mycia, przeglądu, dezynfekcji, sterylizacji wysokotemperaturowej niskotemperaturowej oraz konserwacji i pakowania narzędzi, sprzę u medycznego, bielizny szpitalnej wraz z transportem, zgodnie z załączon m formularzem cenowym, stanowiącym załącznik Nr 4 niniejszej specyfika ji istotnych warunków zamówieni Przewidywana ilość pakietów objętych usługą obejmuje szac nkowe zapotrzebowanie 1 miesięczne. Zamawiający zastrzega sobie pra o rezygnacji z zakupu części usług wynikające z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania na dany asortyment..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.00.00-2. p>
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie /p>
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:< b> nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWAN A OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności ub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiąze ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca zło y oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stano iące załącznik Nr 1 do siwz. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego w runku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu potwierdzenia warunku Wykonawca zło y oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stano iące załącznik Nr 1 do siwz. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego w runku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu potwierdzenia warunku Wykonawca zło y oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stano iące załącznik Nr 1 do siwz. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego w runku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu potwierdzenia warunku Wykonawca zło y oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stano iące załącznik Nr 1 do siwz. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego w runku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca zło y oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stano iące załącznik Nr 1 do siwz. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego w runku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIA U W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełni niu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:< >
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: p>
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania po a terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym m siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:< >III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do ej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Podpisany i wypełniony formularz oferty - załącznik Nr . 2. Podpisany i wypełniony formularz cenowy - załącznik Nr . 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik Nr 5 - zakres czynn ści wykonywanych przez podwykonawc 4. Oświadczenie dot. zgodności stosowanej technologii w zakresie us ug sterylizacji załącznik nr 5. Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody Państwowej Inspekcji Sanita j na świadczenie usług sterylizacyjnych załącznik 8 6. Oświadczenie o posiadanym sprzęcie - zgodność z PN i Dyrektywami nii Europejskiej załącznik nr 7. Oświadczenie o sposobie prowadzenia dokumentacji przeprowadzanyc procesów sterylizacji - załącznik nr 10< >
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku o treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunk w zmian
Strony przewidują możliwość zmiany postanowień umowy w okresi jej obowiązywania w następujących przypadkac : 1.zmiany stawki podatku VAT / Akcyzy dla usługi pod warunkiem zmiany te stawki przepisem prawa obowiązującym w tym zakresie. Zmiana staw k obowiązuje od dnia wejścia w życie zmienionego przepi . 2. wystąpienia okoliczności, dotyczących zmiany przedmiotu umowy, któ ych strony nie znały i nie mogły przewidzieć w trakcie prowadze ia postępowania przetargowego i podpisania umowy, pod warunkiem że zmiany e niezbędne będą dla wykonania podpisanej umowy w całości lub cz ści 3. w przypadku rozwiązania umowy wiążącej zamawiającego z Naro owym Funduszem Zdrowia w części lub w całości co do zakresu obj tego postanowieniami umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpien a od umowy w terminie rozwiązania umowy z NFZ (wypowiedzenie, wygaśnię ia itp. ) z tym zastrzeżeniem, że płaci wynagrodzenie za wykonaną c ęść umowy do tego okre . Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, a także rozwiąza ie niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności< >
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostęp
a specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
> http://bip.szpital-wiecbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem
NOVUM-MED Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 ( d ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udziele ie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielo ej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Hand u (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub c ęści zamówienia: nie< >