Więcbork: Świadczenie us ug pralniczych - prania i dezynfekcji bielizny i odzieży szpitalne wraz z usługą transportu dla Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku< > Numer ogłoszenia: 252185 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014

< >

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Novum-Med Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork, tel. 0-52 3896231, 3896237, faks 0-52 3897263.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadcze ie usług pralniczych - prania i dezynfekcji bielizny i odzieży szpitaln wraz z usługą transportu dla Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku.< >

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakre u zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 24 miesięcy usługi pralniczej obejmujące : - pranie - dezynfekcje, - prasowanie, maglowanie, prasowanie odzieży fasonowej - naprawy krawieckie , - segregowanie, pakowanie czystej bielizny wg podziału na komór i organizacyjne i kolor, - transport bielizny następującego asortymentu : bielizna, pościel, ręczniki, odzież, o zież fasonowa, koce, kołdry, serwety, obrusy, firany, poduszki, matera e oraz materiały służące do sprzątania tj. mopy i ścierki w ilo ciach wynikających potrzeb Zamawiającego z zachowaniem reżimu sanitarnego. Szacunkowa ilo ć ogółem całego asortymentu wynosi 74 400 kg. Podana ilość jest wiel ością szacunkową w okresie 24 m-ym. Zamawiający zastrzega sobie p awo zmniejszenia zamówienia o ile wystąpi taka konieczno . Wymagania 1. Wykonawca posiada pralnię spełniającą wymogi techniczne i sanitar o - epidemiologiczne obowiązujące w pralniach świadczących usługi na zecz podmiotów leczniczych oraz z zastosowaniem środków piorą o - dezynfekcyjnych posiadających wymagane atesty i certyfikaty 2. Zapewnia, że w procesie technologicznym uwzględnia rozdzielność pr nia bielizny brudnej, noworodkowej, bloku operacyjnego oraz oddział położniczeg 3. Transport oraz załadunek i rozładunek bielizny czystej i brudn j codziennie tj. od poniedziałku do soboty w godzinach 7:oo - 8:oo zachowaniem właściwego reżimu sanitarne . 4. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia usługi w dodatkowe ni wolne od pracy szczegółowy zakres usługi zostanie uzgodniony pr ez Zamawiającego z Wykonawc 5. Transport bielizny odbywać się będzie środkami transportu oddzielnymi dla brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadający i szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak aby bielizna czyst nie miała kontaktu z bielizną brudną. Wykonawca zapewnia dostę do dokumentacji potwierdzającej mycie i dezynfekcję pojazd . 6. Transport bielizny brudnej z magazynu Zamawiającego do pralni ora czystej (wypranej) do magazynu Zamawiającego odbywać się będzie śro kami transportu Wykonawcy i na jego koszt. 7. Bielizna czysta musi być transportowana w opakowaniach ochronnych jednorazowych, transparentnych i nieprzemakalnych. Bielizna z oddział w zabiegowych i oddziału noworodkowego będzie pakowana w podwójne, szcze ne opakowanie wewnętrzne 8. Reklamacje ilościowe i jakościowe będą rozpatrzone i załatwi ne w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od zgłosze a. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nieodpłatnych napraw bielizny i odzieży / drobne naprawy bielizny, przyszywanie tasiemek, guzików, na , wszycie zamka / po stwierdzeniu takiej konieczności przez Wykonawcę b dź Zamawiającego w terminie 2 dni od chwili dostarczenia bielizny i odzie y. Wykonawca winien wykazać dbałość, by bielizna nie była zamieniana nie trafiała do innych podmiotów leczniczyc 10. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia uszkodzeń powstałych w proc sie prania i dezynfekcji a w przypadku niemożności naprawy do odkupien a uszkodzonego asortymentu w czasie nie dłuższym niż 14 dni pod rygo em stosowania kar umownych wynikających z zapisów przedmiotowej Umow 11. Termin realizacji usługi nie może przekroczyć 24 godzin od chw li odbioru bielizny od Zamawiającego 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i materialną za wykony ane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarn mi wobec organów kontroli / Stacja Sanitarno Epidemiologiczna, PIP, BHP inne ) 13. Wykonawca raz na kwartał na swój koszt ma obowiązek dostarc yć Zamawiającemu kopie badań mikrobiologicznych wykonywanych w pra ni Wykonawcy potwierdzonych przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczn , dokumentujących skuteczność prania i dezynfekcji. Zamawiający pon dto zastrzega sobie prawo wykonywania własnych wymazów czystościowyc w chwili dostarczenia bielizny do magazynu Zamawiającego w obecnoś i pracownika Wykonawcy. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo wizji lokalnej pralni w trakci trwania umowy. 15. W razie awarii urządzeń Wykonawca zabezpieczy wykonanie usługi w in ym obiekcie świadczącym usługi pralnicze we własnym zakresie i na w asny koszt , za zgodą i wiedzą Zamawiającego..< >

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.0 -9, 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4, 60.00.00.00-8.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie /p>

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:< b> nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres miesiącach: 24.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWAN A OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności ub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiąze ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • oW celu potwierdzenia warunku Wykonawca zło y oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stano iące załącznik Nr 1 do siwz. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego w runku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna ten warunek. za spełnio y jeżeli Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wyko ania zamówienie i wykaże się realizacją w ciągu ostatnich 3 lat rzed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działaln ści jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi, której przedmi tem były usługi pralnicze świadczone dla placówek ochrony zdrowia o wart ści brutto nie mniejszej niż 300 000,00 zł< >

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna ten warunek. za spełnio y jeżeli Wykonawca dysponuje : a)dwoma środkami transportu przeznaczonymi o wykonania zamówienia, posiadającymi podzieloną skrzynię ładunko ą na komory do brudnej i czystej bielizny;b) dysponuje min. 4 szt. wózk w transportowych do przewozu odzieży i bielizny, c) dysponują pralni , która spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z ni 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powi ny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działal ość leczniczą (Dz.U. 2012 nr 0 poz. 739 ). wyposażoną między inn m : - maszyny pralnicze wyposażone w automatyczne systemy dozujące śro ki piorące i dezynfekcyjne oraz w urządzenia kontrolujące parametry proc su prania i dezynfekcji, - przelotowe automatyczne urządzeni myjąco-dezynfekcyjne przeznaczone do mycia i dezynfekcji pojemników i wózków do transportu brudnej bielizny z zastosowaną barierą higieni zną oddzielającą strefę brudną od czyste /p>

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna ten warunek. za spełnio y jeżeli Wykonawcaprzedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej bra inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony d odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związan j z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000, 00 P N ( słownie: dwieście tysięcy złotych ) p>

  • III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIA U W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełni niu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:< >