Zmiany wprowadzono z powodu: aktualizacja tresci
Usługa ubezpieczenia Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku prowadzonego przez NOVUM-MED Sp. z o.o.
Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości
poniżej 209 000 euro
PREZES
NOVUM-MED Sp. z o.o.
89-410 Więcbork
ul. Mickiewicza 26
informuje, że ogłoszono przetarg nieograniczony na :
Usługa ubezpieczenia Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku prowadzonego przez NOVUM-MED Sp. z o.o.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.suprabrokers.pl
Wielkość lub zakres zamówienia: Usługa ubezpieczenia Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku prowadzonego przez NOVUM-MED Sp. z o.o.
_____________________________________________
Ogłoszenie BZP opublikowano w dniu 15.11.2017r. – dokumenty, zapytania do uzyskania pod adresem e-mail: centrala@suprabrokers.pl
Pytania i odpowiedzi /opublikowano 22.11.2017r./:
Dotyczy postępowania przetargowego na „Dostawę i montaż sprzętu i aparatury medycznej do Pracowni Endoskopii”.
Nr sprawy: PTG/5/2017
Do Zamawiającego wpłynęły poniższe pytania, na które udzielono następujących odpowiedzi:
PYTANIE 1
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 4 - § 2 ust. 1
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostawę sprzętu w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy?
Odp. Zamawiający wyraża zgodę.
PYTANIE 2
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 4 - § 5 ust. 5
Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o doprecyzowanie zapisu i nadanie mu poniższego brzmienia:
„Każdy czas naprawy gwarancyjnej powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas trwania tej naprawy, o ile przestój ten trwał powyżej 5 dni roboczych, z wyjątkiem sytuacji określonej w art. 581 § 1 kodeksu cywilnego”.
Odp. Nie wyrażamy zgody.
PYTANIE 3
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 4 - § 5 ust. 6 w powiązaniu z Załącznikiem nr 2, paramenty POZOSTAŁE, pkt. 5 (dla Zadania I i II)
Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o doprecyzowanie zapisu i nadanie mu poniższego brzmienia:
„W przypadku awarii zgłoszonej pisemnie za pomocą poczty elektronicznej na adres ….............. do godz. 15:00 dnia roboczego, w terminie 3 dni roboczych w miejscu awarii zostanie podjęte działanie serwisowe mające na celu uruchomienie sprzętu i doprowadzenie go do stanu sprzed awarii w ciągu następnych 48 godzin w dniu roboczym”.
Odp. Zamawiający wyraża zgodę na proponowany zapis.
PYTANIE 4
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 4 - § 5 ust. 7 w powiązaniu z Załącznikiem nr 2, paramenty POZOSTAŁE, pkt. 6 (dla Zadania I i II)
Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o doprecyzowanie zapisu i nadanie mu poniższego brzmienia:
„W przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie określonym w punkcie 6, na czas naprawy firma dostarczy nieodpłatnie sprzęt zastępczy spełniający parametry i funkcjonalność sprzętu, w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania informacji o awarii”.
Odp. Zamawiający wyraża zgodę na proponowany zapis.
PYTANIE 5
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 4 - § 5 ust. 8
Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o doprecyzowanie zapisu i nadanie mu poniższego brzmienia:
„W przypadku trzykrotnej naprawy tego samego istotnego zespołu lub podzespołu przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest wymienić zespół/podzespół na nowy, wolny od wad. […]”
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.
PYTANIE 6
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 4 - § 7 ust. 1 b)
Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o zmniejszenie kary umownej z 0,2 do 0,1%.
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.
PYTANIE 7
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 6 - § 7 ust. 1c)
Zwracamy się z prośbą o zmniejszenie wysokości kary umownej z 2% na 1%.
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.
PYTANIE 8
Dotyczy wzoru umowy- załącznik nr 6 - § 7 ust. 1d)
Zwracamy się z prośbą o zmniejszenie wysokości kary umownej z 2% na 1%.
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.
PYTANIE 9
Dotyczy Załącznika nr 2, parametry POZOSTAŁE, pkt. 4 (dla Zadania I i II)
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na skrócenie okresu dostępności części zamiennych z 10 na 8 lat?
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.
PYTANIE 10
Dotyczy Załącznika nr 2, Zadanie I, pkt. 24
Czy Zamawiający oczekuje zaoferowania kleszczy jednorazowego czy wielorazowego użytku?
Odp. Oczekujemy kleszczy wielokrotnego użytku.
Publikacja dnia: 16.11.2017 13:28
Publikacja ostatniej zmiany: 22.11.2017 13:59
Podlega Ustawie