Więcbork: Usługi dezynfekcji
i sterylizacji narzędzi, sprzętu medycznego, bielizny szpitalnej wraz
z transportem dla Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku.
Numer ogłoszenia: 258017 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
<
>
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Novum-Med Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork, tel. 0-52 3896231, 3896237, faks 0-52 3897263.I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usł gi dezynfekcji i sterylizacji narzędzi, sprzętu medycznego, bieliz y szpitalnej wraz z transportem dla Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakre u zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usług w zakr sie mycia, przeglądu, dezynfekcji, sterylizacji wysokotemperaturowe niskotemperaturowej oraz konserwacji i pakowania narzędzi, sprzę u medycznego, bielizny szpitalnej wraz z transportem, zgodnie z załączon m formularzem cenowym, stanowiącym załącznik Nr 4 specyfikacji istotn ch warunków zamówienia. Przewidywana ilość pakietów objętych usługą bejmuje szacunkowe zapotrzebowanie 1 miesięczne. Zamawiający zastrzega sob e prawo rezygnacji z zakupu części usług wynikające z braku zapotrzebow nia lub zmniejszenia zapotrzebowania na dany asortyment.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.00.00-2. p>
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie /p>
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:< b> nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności ub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiąze ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca zło y oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stano iące załącznik Nr 1 do siwz. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego w runku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu potwierdzenia warunku Wykonawca zło y oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stano iące załącznik Nr 1 do siwz. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego w runku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu potwierdzenia warunku Wykonawca zło y oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stano iące załącznik Nr 1 do siwz. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego w runku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu potwierdzenia warunku Wykonawca zło y oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stano iące załącznik Nr 1 do siwz. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego w runku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca zło y oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stano iące załącznik Nr 1 do siwz. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego w runku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIA U W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełni niu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:< >
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: p>
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania po a terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym m siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:< >III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, które dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła ania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udziele ie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone rzed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo orga em samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkani osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkani , jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca a siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takie o zaświadczenia
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Podpisany i wypełniony formularz oferty - załącznik Nr . 3. Podpis ny i wypełniony formularz cenowy - załącznik Nr . 4. Wypełnione i podpi ane oświadczenie - załącznik Nr 5 - zakres czynności wykonywanych p zez podwykonawców 4. Oświadczenie dot. zgodności stosowanej technologi w zakresie usług sterylizacji załącznik nr 7. Oświadczenie dotyc ące wyrażenia zgody Państwowej Inspekcji Sanitarnej na świadczenie u ług sterylizacyjnych załącznik 8 6. Oświadczenie o posiadanym sprzę ie - zgodność z PN i Dyrektywami Unii Europejskiej załącznik n 9. Oświadczenie o sposobie prowadzenia dokumentacji przeprowadzanyc procesów sterylizacji - załącznik nr 10< >
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamó ienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracownik w stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.IV.3) ZMIANA UMOWYCzy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawc : tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunk w zmian
Strony przewidują możliwość zmiany postanowień umowy w okres jej obowiązywania w następujących przypadkach : 1.zmiany stawki podatku AT / Akcyzy dla usługi pod warunkiem zmiany tej stawki przepisem praw obowiązującym w tym zakresie. Zmiana stawek obowiązuje od dnia wejśc a w życie zmienionego przepisu. 2. wystąpienia okoliczności, dotyczą ych zmiany przedmiotu umowy, których strony nie znały i nie mog y przewidzieć w trakcie prowadzenia postępowania przetargowego i podpisan a umowy, pod warunkiem że zmiany te niezbędne będą dla wykonania podpis nej umowy w całości lub części. 3. w przypadku rozwiązania umowy wi żącej zamawiającego z Narodowym Funduszem Zdrowia w części lub w cało ci co do zakresu objętego postanowieniami umowy. Zamawiający zastrze a sobie prawo odstąpienia od umowy w terminie rozwiązania umowy z N Z (wypowiedzenie, wygaśnięcia itp. ) z tym zastrzeżeniem, że p aci wynagrodzenie za wykonaną część umowy do tego okresu p>
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostęp
a specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
> http://www.bip.szpital-wiecbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem
NOVUM-MED Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 ( d ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udziele ie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielo ej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Hand u (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub c ęści zamówienia: nie< >