Więcbork: Świadczenie us
ug pralniczych - prania i dezynfekcji bielizny i odzieży szpitalne
wraz z usługą transportu dla Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku<
>
Numer ogłoszenia: 230989 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
<
>
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Novum-Med Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork, tel. 0-52 3896231, 3896237, faks 0-52 3897263.I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadcze ie usług pralniczych - prania i dezynfekcji bielizny i odzieży szpitaln wraz z usługą transportu dla Szpitala Powiatowego NZOZ w Więcborku.< >
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakre u zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 24 miesięcy usługi pralniczej obejmujące : - pranie - dezynfekcje, - prasowanie, maglowanie, prasowanie odzieży fasonowej - naprawy krawieckie , - segregowanie, pakowanie czystej bielizny wg podziału na komór organizacyjne i kolor, - transport bielizny następującego asortymentu : bielizna, pościel, ręczniki, odzież, o zież fasonowa, koce, kołdry, serwety, obrusy, firany, poduszki, matera e oraz materiały służące do sprzątania tj. mopy i ścierki w ilo ciach wynikających z potrzeb Zamawiającego z zachowaniem reż mu sanitarnego. Szacunkowa ilość ogółem całego asortymentu wynosi 74 40 kg. Podana ilość jest wielkością szacunkową w okresie 24 m-ym. Zamawi jący zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia o ile wystąpi t ka konieczność..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.0 -9, 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4, 60.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie /p>
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:< b> nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności ub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiąze ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca zło y oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stano iące załącznik Nr 1 do siwz. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego w runku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna ten warunek za spełnion , jeżeli Wykonawcy wykażą, iż wykonali, a w przypadku świadczeń okre owych lub ciągłych wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upł wem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótsz - w tym okresie, minimum 2 usługi zrealizowane lub w przypadku świadcz ń okresowych lub ciągłych realizowanych na rzecz jednostek służby zdr wia, odpowiadają swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia na k otę nie mniejszą niż 300 000 PLN brutto ( słownie ; trzysta tys ęcy złotych ), złotych podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonan a i odbiorców wraz z dokumentem potwierdzającym ich należyte wykonan e. Wykaz należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do S Z
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiajacy uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, i a) dysponują dwoma środkami transportu przeznaczonymi do wykonan zamówienia, posiadającymi podzieloną skrzynię ładunkową na kom ry do brudnej i czystej bielizny, b) dysponują min. 4 szt. wózków transportowych do przewozu odzie y i bielizny, c) dysponują pralnią, która spełnia wymogi określone w Rozporzą zeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowy h wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmi tu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. 2012 nr 0 poz. 7 . wyposażoną między innymi : - maszyny pralnicze wyposażone w automatyczne systemy dozujące śro ki piorące i dezynfekcyjne oraz w urządzenia kontrolujące parame ry procesu prania i dezynfekcji, - przelotowe automatyczne urządzenia myjąco-dezynfekcyjne przeznaczone o mycia i dezynfekcji pojemników i wózków do transportu brudnej bielizn z zastosowaną barierą higieniczną oddzielającą strefę bru ną od czystej
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu potwierdzenia warunku Wykonawca zło y oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stano iące załącznik Nr 1 do siwz. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego w runku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeż li Wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku ej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczo y od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalno ci związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 00 , 00 PLN ( słownie: dwieście tysięcy złotych ) p>
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIA U W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełni niu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:< >
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: p>
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania po a terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym m siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:< >III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, które dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła ania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udziele ie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone rzed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo orga em samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkani osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkani , jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca a siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takie o zaświadczenia
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik Nr , 2. Jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykona ców składa wypełnione i podpisane oświadczenie - wg załącznika Nr 7 do IWZ, 3. oświadczenie Wykonawcy, że stosuje technologię prania, która spe nia wymogi wymienione w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwc 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowia ać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność lec niczą (Dz.U. 2012 nr 0 poz. 739 ). - załącznik nr 4 SI , 4. oświadczenie Wykonawcy, że organizacja prania stosowana u Wykonaw y odpowiada przepisom ustawy z dnia 5 grudnia 2008r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych ludzi ( Dz. U.2008.234.1570 z p źn. zm. ) - załącznik 4 do SI , 5. oświadczenie Wykonawcy, że środki transportowe są przystosowan do przewozu bielizny i pościeli szpitalnej, jak również spełniają wszy tkie wymogi przepisów prawa powszechnie obowiązującego oraz, że będ na bieżąco poddawane myciu i dezynfekcji - załącznik nr 4 do S , 6. oświadczenie Wykonawcy, że stosowane przez niego produkty w proces e prania i dezynfekcji posiadają wszystkie niezbędne dokumen y potwierdzające dopuszczenie do użytku szpitalnego zgodnie z obowiązują ymi przepisami prawa oraz oznaczone są znakiem CE - załącznik nr 4 do SIWZ, 7. wykaz przewidzianych do wykonania zamówienia środków piorą ych i dezynfekujących dopuszczonych do stosowania w zakładach opie i zdrowotnej - załącznik nr 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamó ienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracownik w stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.IV.3) ZMIANA UMOWYCzy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawc : tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunk w zmian
Strony przewidują możliwość zmiany postanowień umowy w okresi jej obowiązywania w następujących przypadkach : 1.zmiany stawki podatku AT / Akcyzy dla usługi pod warunkiem zmiany tej stawki przepisem praw obowiązującym w tym zakresie. Zmiana stawek obowiązuje od dnia wejśc a w życie zmienionego przepisu. 2. wystąpienia okoliczności, dotyczą ych zmiany przedmiotu umowy, których strony nie znały i nie mog y przewidzieć w trakcie prowadzenia postępowania przetargowego i podpisan a umowy, pod warunkiem że zmiany te niezbędne będą dla wykonania podpis nej umowy w całości lub części. 3. w przypadku rozwiązania umowy wi żącej zamawiającego z Narodowym Funduszem Zdrowia w części lub w cało ci co do zakresu objętego postanowieniami umowy. Zamawiający zastrze a sobie prawo odstąpienia od umowy w terminie rozwiązania umowy z N Z (wypowiedzenie, wygaśnięcia itp. ) z tym zastrzeżeniem, że p aci wynagrodzenie za wykonaną część umowy do tego okresu p>
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostęp
a specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
> http://www.bip.szpital-wiecbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem
NOVUM-MED Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 ( d ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udziele ie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielo ej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Hand u (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub c ęści zamówienia: nie< >