Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
A A A K
SmodBIP

Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania: wykonanie instalacji sygnalizacji alarmowo – przyzywowej wraz z zasilaniem systemu alarmowo-przyzywowego

Nie podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

N-M.II.056/ /2022

Więcbork, dnia 29.09.2022 r.


ZAPYTANIE OFERTOWE


W ramach realizacji zadania: wykonanie instalacji sygnalizacji alarmowo – przyzywowej wraz z zasilaniem systemu alarmowo-przyzywowego na oddziałach chirurgii ogólnej
i ginekologiczno – położniczym Zamawiający prowadząc postępowanie w formie rozeznania cenowego zaprasza do składania ofert:

I. Zamawiający:
NOVUM-MED Sp. z o. o.
ul. Mickiewicza 26
89-410 Więcbork
NIP: 5040008967

II. Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania: wykonanie instalacji sygnalizacji alarmowo – przyzywowej wraz z zasilaniem systemu alarmowo-przyzywowego
na oddziałach chirurgii ogólnej i ginekologiczno – położniczym, zgodnie z dokumentacją projektową (projekty wykonawcze), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) w pełnym zakresie robót budowlanych i budowlano-montażowych wykończeniowych sygnalizacji alarmowo – przyzywowej.
Wartość zadania 246 600,81 zł brutto (słownie: dwieście czterdzieści sześć tysięcy sześćset złotych 81/100) za całość robót zleconych wykonawcy zadania.

III. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego stanowiącego przedmiot postępowania, został określony we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania,
a obejmuje w szczególności:
1. Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją tj. projektem wykonawczym, przedmiarem robót
i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz umową o realizację robót budowlanych, w ścisłym porozumieniu z Inwestorem, którym dla przedmiotowego zadania jest Sąd Rejonowy w Tucholi,
2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie odpowiadającym poniższym wymaganiom, zgodnie z art. 25 i 26 z ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej,
3. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
4. Zatwierdzanie zastosowania danego materiału wyrobu lub urządzenia
w przypadkach:
a) zastosowanie rozwiązań zamiennych,
b) braku szczegółowego opisu materiałów lub urządzeń,
5. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, poszczególnych etapów, odbioru końcowego (odbiór robót ulegających zakryciu powinien nastąpić
w ciągu 2 dni roboczych do zgłoszenia),
6. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
7. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy,
8. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót,
a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, które wymagają dodatkowo uzgodnienia
z Zamawiającym,
9. Uzgadnianie stanowiska z Zamawiającym w zakresie zgłoszonych przez Wykonawcę rozbieżności między specyfikacją warunków zamówienia (SWZ), opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ oraz formularzem ofertowym złożonym przez Wykonawcę ze wskazaniem Zamawiającemu prawidłowego, zgodne z przepisami prawa oraz normami budowlanymi rozwiązania, a także przekazanie na piśmie Wykonawcy informacji
w zakresie rozstrzygnięcia zgłoszonych wątpliwości.
10. Zwoływanie i uczestniczenie w naradach koordynacyjnych, informowanie osób, podmiotów, które mają brać udział w tych spotkaniach o ich terminach oraz miejscu, w celu omawiania bieżących spraw dotyczących wykonywania
i zaawansowania prac. Inspektor jest zobowiązany także do protokołowania osobiście lub poprzez wyznaczoną osobę protokołów takich narad.
11. Dokonywanie sprawdzenia, w miarę potrzeby, składowanych przez Wykonawcę, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, urządzeń, elementów systemów lub materiałów służących do wykonania przedmiotu umowy pod względem zabezpieczenia przed zanieczyszczeniem, zachowania jakości i właściwości,
12. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.
13. Kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez akceptację na fakturze wskazanego zakresu robót.
14. Monitorowanie zgodności robót z zapisami zawartymi w harmonogramie realizacji robót budowlanych.
15. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, jeśli będzie prowadzony,
i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego.
16. Kontrola i weryfikacja przedkładanych obmiarów robót, kosztorysów oraz stanu realizacji inwestycji.
17. Uczestniczenie przy prowadzeniu przez wykonawców robót koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń.
18. Organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań
w zależności od potrzeb.
19. Kontrola i monitoring, aby osoby zatrudnione przez wykonawców robót budowlanych posiadały kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac budowlanych. Nadzór i kontrola działań osób, które należą do personelu Wykonawcy lub jego Podwykonawcy, pod względem zgodności tych działań
z treścią umowy zawartej między Wykonawcą, a Zamawiającym lub z prawem;
a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości takich działań zwrócenie się na piśmie do Wykonawcy z żądaniem usunięcia takiej osoby z terenu prac z żądaniem pozbawienia tej osoby wpływu i związku na dalsze wykonywanie prac.
20. Kontrola i monitoring, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową i wymaganiami umowy.
21. Uzgadnianie miejsc tymczasowego składowania materiałów w obrębie terenu inwestycji oraz ich kontrola.
22. Egzekwowanie od Wykonawcy stosowania przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego.
23. sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu,
24. Wydawanie kierownikom budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, jeśli będzie prowadzony, dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, w przypadku nieprowadzenia dziennika budowy stwierdzanie wykonania takich czynności notatkami służbowymi, a następnie ich załączenie do protokołu odbioru częściowego, odbioru etapu prac lub odbioru końcowego, w zależności od tego kiedy taka notatka została sporządzona.
25. Zawieszenie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne.
26. Weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane.
27. Uzgadnianie z wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym,
28. Badanie zgodności, kompletności, prawidłowości dokumentacji złożonej przez Wykonawcę do zgłoszenia prac do odbioru wraz z zgłaszaniem Wykonawcy niekompletności tej dokumentacji, jej wadliwości lub nieprawidłowości w niej oraz egzekwowanie od Wykonawcy wykonania tej dokumentacji w sposób prawidłowy zgodny z przepisami prawa oraz ze stanem faktycznym.
29. W razie stwierdzenia w dokumentacji projektowej wad lub nieścisłości albo też konieczności wprowadzenia zmian w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów niż przewidziane w dokumentacji projektowej inspektor nadzoru jest zobowiązany zwrócić się z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji zmian
i poprawek.
30. Przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych
z rozpoczęciem robót, odbiorem końcowym oraz złożeniem zawiadomienia
o zakończeniu.
31. Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych.
32. Inne roboty niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia: informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawców robót
o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej.
33. Poświadczenie terminu zakończenia etapu robót oraz zakończenia całości zadania.

IV. Warunki stawiane przez Zamawiającego, które musi spełniać Wykonawca składający ofertę :
1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W związku z powyższym należy dostarczyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem decyzji nadającej uprawnienia w n/w specjalnościach.
2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych
do wykonania zamówienia:
- dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie art. 16 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) w specjalnościach : instalacji elektrycznych
w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, wydane na podstawie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, a które uprawniają
do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym zakresie, należące do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe;

V. Termin realizacji: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru rozpoczyna się w dniu podpisania umowy na wykonanie zadania do 15.11.2022 r. łącznie z przygotowaniem całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji. Inspektor nadzoru potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę gotowość
do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację powykonawczą jak
i dokona ostatecznego odbioru obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego
w umowie z Wykonawcą. Inspektor nadzoru będzie także uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek.
.

IV. Termin płatności: 30 dni od momentu dostarczenia faktury.

V. Tryb postepowania: zapytanie ofertowe bez stosowania ustawy art. 2 ust. 1 pkt. 1 Pzp.

VI. Kryterium oceny ofert
Cena – 100%

VII. Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 04.10.2022 r. do godz. 10:00. na adres:
NOVUM-MED Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 26
89-410 Więcbork
Pokój nr 5 (sekretariat)
lub skan oryginału dokumentów wysłać na adres e-mail: sekretariat@szpital-wiecbork.pl
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.


VIII. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą:
1. Sporządzony przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia, formularz ofertowy.
2. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres pełnomocnictwa).
3. Odpis z właściwego rejestru (KRS) lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

IX. Przesłanki odrzucenia oferty:
Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
1. wykonawca złoży ofertę niepodpisaną,
2. wykonawca złoży ofertę podpisaną przez osobę bez umocowania,
3. wykonawca nie załączy do oferty dokumentów, o których mowa w części VIII
pkt. 1-3,

X. Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,
2. Załącznik nr 2 – Projekt umowy,
3. Załącznik nr 3 – Klauzula Informacyjna.

XII. Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia prowadzonego postępowania bez podania przyczyny.

XIII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest: Iwona Kornowska tel. 52 3896 249, mob. 664 995 187 w godz. 7:30 do 15:00.

Opublikował: Szymon Grabinski
Publikacja dnia: 30.09.2022 23:36
Publikacja ostatniej zmiany: 30.09.2022 23:36
Dokument oglądany razy: 301
Nie podlega Ustawie