Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
A A A K
SmodBIP

Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla NOVUM-MED Sp. z o.o. w Więcborku

Nie podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Więcbork, dnia 21.01.2021 r.


ZAPYTANIE OFERTOWE


Zamawiający prowadząc postępowanie w formie rozeznania cenowego zaprasza do składania ofert:

I. Zamawiający:
NOVUM-MED Sp. z o. o.
ul. Mickiewicza 26
89-410 Więcbork
NIP: 5040008967

II. Przedmiot zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla NOVUM-MED Sp. z o.o. w Więcborku szczegółowo określonych w załączniku nr 2.

III. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2022.

IV. Termin płatności: nie może być krótszy niż 60 dni od momentu dostarczenia preparatów wraz z fakturą.

V. Tryb postepowania
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.).
VI. Kryterium oceny ofert
Cena (C) - 100%

VII. Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 29.01.2021 r. do godz. 11:00. na adres:
NOVUM-MED Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 26
89-410 Więcbork
Pokój nr 5 (sekretariat)

lub skan oryginału dokumentów wysłać na adres e-mail: sekretariat@szpital-wiecbork.pl
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

VIII. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz
z ofertą:

1. Sporządzony przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia, formularz ofertowy.
2. Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do zaproszenia.
3. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres pełnomocnictwa).
4. Odpis z właściwego rejestru (KRS) lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

IX. Przesłanki odrzucenia oferty:
Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
1. wykonawca złoży ofertę niepodpisaną,
2. wykonawca złoży ofertę podpisaną przez osobę bez umocowania,
3. wykonawca nie załączy do oferty dokumentów, o których mowa w części VIII pkt. 1-3,
4. przedmiot zamówienia będzie niezgodny z wymaganiami zamawiającego opisanymi
w załączniku nr 2 do zaproszenia – Formularz cenowy.


X. Załączniki:

1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 – Formularz cenowy
3. Załącznik nr 3 – Projekt umowy
4. Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna

XI. Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia prowadzonego postępowania bez podania przyczyny.

XII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest: Dagmara Starzecka tel. 52 3896 227, mob. 602896584 w godz. 7:00 do 15:00.


Pytania i odpowiedzi /opublikowano 28.01.2021 r./


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY /opublikowano 02.02.2021/

Opublikował: Szymon Grabinski
Publikacja dnia: 21.01.2021 19:37
Publikacja ostatniej zmiany: 02.02.2021 09:54
Dokument oglądany razy: 670
Nie podlega Ustawie